23 June 2010

HIDUP TIDAK SELALUNYA INDAH

wah! aku mulai hari ini dengan baik sekali.. berbekalkan kerinduan kepadanya, aku segera menyelesaikan kerja dan tugasan di pejabat agar dapat segera pulang ke sisinya.. aku pernah rindu, tapi tidak pernah begini..
aku akui, selama mengenalin dia, tidak semua yang dilalui indah-indah..
bahkan, mungkin lebih banyak yang pahit dan menyakitkan..
menghindari cinta itu susah, tapi mempertahankan dan terus menerima adalah jauh lebih susah..
maka orang yang bercinta itu jauh lebih berani daripada mereka yang tidak.. yang mengaku dirinya mampu hidup sendiri..
hu3... aku syukur!

1 comment:

Putera Katak said...

mmg benar kata2mu itu....yang mencintai adalah orang yang berani menerima cabaran...kerana cabaran bercinta amat sukar....dan tipu bagi sesiapa yang berkata mampu hidup seorang diri...